Credem în oameni. Credem în performanță.
În Patria Credit oamenii sunt sinceri, deschiși, plini de energie și dornici să îmbunătățească lumea din convingere. Probabil cea mai specială calitate a noastră este că ne propunem să-i tratăm pe cei care ne trec pragul așa cum am vrea și noi să fim tratați.
Dacă și tu vibrezi de energie și cauți o echipă care să te prețuiască și în care să poți acționa autonom te așteptăm să ni te alături!
Ne cautăm în permanență noi colegi/colege. Descoperă toate posturile disponibile și aplică acum!
Trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro
Ești avantajat dacă lucrezi sau ai lucrat în mediul rural și ai experiență în agricultură.
Șef agenție
Căutăm colegi care să coordoneze activitatea agenției noastre din: Tulcea
-
Ce căutăm? Noi colegi energici și entuziaști care să ne ajute să promovăm produselor financiare ale instituției, să construim și să consolidăm local brandul și reputația Patria Credit IFN, parte a grupului PATRIA BANK. Și cel mai important, împreună să fim alături de micii fermieri si antreprenorii locali pentru a-i ajuta să își gestioneze și să își crescă afacerea
- Care sunt așteptările și responsabilitățile?
- Coordonarea activității agenției în ceea ce privește activitatea de vânzări credite, aspectele administrative și de personal, precum și a operațiunilor agenției
- Construirea unui portofoliu individual de clienți Agricultori și Afaceri Mici din zona alocată, prin menținerea constantă a unei relații directe cu piața în care activezi, cu actorii locali, cu fermierii și antreprenorii micilor afaceri
- Prospectarea continuă a zonei alocate prin vizite la clienții existenți și la potențialii clienți
- Vei comunica cu toate persoanele implicate în procesul de creditare și vei coordona toate operatiunile privind întregul flux operațional din cadrul procesului de acordare și monitorizare a creditelor
- Vei construi o relație apropiată cu toții clienții din portofoliu pentru a gestiona și monitoriza evoluția lor, a-i susține cu noi produse și servicii și a le oferi suport în dezvoltarea afacerii
- Asistarea clienților în completarea documentelor necesare accesării de produse financiare
- Ai nevoie de experiență? Studiile superioare și experiența în vânzări de credite sau asigurări pot constitui un avantaj
- Care sunt avantajele tale?
- Vei face parte dintr-o echipă dinamică, stabilă și prietenoasă
- Te vom învăța lucruri noi prin training-urile pe care ți le vom pune la dispoziție
- Vei avea perspective noi de dezvoltare a carierei în domeniul financiar-bancar
- Pachet salarial motivant format din venit fix și parte variabilă legată de performanța lunară atinsă
- Mașină, telefon și laptop de serviciu
- Alte cerințe
- Permis conducere categoria B
- Disponibilitate pentru muncă de teren
Dacă ești gata de treabă, hotărât să înveți și să ajuți micii antreprenori să crească trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro
Consilier de credite pentru microferme și afaceri mici
Angajăm colegi noi în: Buzău, Fierbinți, Ploiești, Vânju Mare (jud. Mehedinți), Timișoara
-
Ce căutăm? Noi colegi energici și entuziaști care să ne ajute la promovarea produselor financiare ale instituției, construirea și consolidarea brandului și reputației Patria Credit IFN, parte a grupului PATRIA BANK
- Care sunt așteptările și responsabilitățile?
- În principal ne dorim să completezi echipa Patria Credit prin construirea unui portofoliu individual de clienți (agricultori si afaceri mici) din zona alocată
- Prospectarea continuă a zonei alocate prin vizite atât la clienții existenți cât și la potențialii clienți
- Vei comunica cu toate persoanele implicate în procesul de creditare și vei coordona toate operatiunile privind întregul flux operațional din cadrul procesului de acordare și monitorizare a creditelor
- Vei construi o relație apropiată cu toții clienții din portofoliu pentru a gestiona și monitoriza evoluția lor, a-i susține cu noi produse și servicii și a le oferi suport în dezvoltarea afacerii
- Asistarea clienților în completarea documentelor necesare accesării de produse financiare
- Verificarea documentației de creditare
- Ai nevoie de experiență? Nu este necesară experiența în domeniu, însă aceasta poate constitui un avantaj.
- Care sunt avantajele tale?
- Vei face parte dintr-o echipă dinamică, stabilă și prietenoasă
- Te vom învăța lucruri noi prin training-urile pe care ți le vom pune la dispoziție
- Vei avea perspective noi de dezvoltare a carierei în domeniul financiar-bancar
- Pachet salarial atractiv format din venit fix și parte variabilă legată de performanța lunară atinsă
- Alte cerințe
- Permis conducere categoria B
- Disponibilitate pentru muncă de teren
Dacă ești gata de treabă, hotărât să înveți și să ajuți micii antreprenori să crească trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro