Cariere

Bine ai venit in sectiunea Cariere a Patria Credit

Aici vei gasi un mediu de lucru dinamic si flexibil, te vom sustine sa te dezvolti si sa cresti profesional pentru ca noi:

Credem in oameni
Credem in performanta in care oamenii sunt capabili sa o atinga.
Dovedim acest lucru prin sustinerea activitatii, educarii si formarii clientilor si angajatilor nostri.
Incurajam initiativa si creativitatea, curajul oamenilor de a infrunta noi provocari. Patria Credit suntem fiecare dintre noi in fata noastra, a clientilor si partenerilor nostri.

Vrei sa lucrezi cu o echipa de profesionisti te caracterizeaza integritatea, perseverenta si dorinta de a te depasi?
Consulta pozitiile disponibile, aplica si vino sa ne intalnim!


Ofiter Administrare Credite (Sediul Central)

Candidatul ideal:

  • studii superioare absolvite (de preferat domeniul economic)
  • experienta in domeniul financiar (constituie un avantaj)
Descrierea jobului:
  • Ofiterul Administrare Credite primeste informarea postarii documentelor de credit scanate, necesare introducerii in sistemul informatic: decizia de aprobare, actele juridice ale societatii (referatul de credit, documentele legate de infiintare si functionare, certificatul constatator, CI asociati, Hotararea AGA pentru contractarea creditului si persoana desemnata sa semneze contractele de credit), precum si documentele de proprietate garantii si evaluarea
  • Informeaza consilierul de credit / seful de agentie ca s-a finalizat introducerea in sistem a aplicatiei si contractele de credit pot fi listate in vederea semnarii
  • Inregistreaza in sistemul informatic incasarile clientilor proprii
  • Incasarile cu codul de bare se inregistreaza in sistem cu ajutorul proceselor de import
  • Incasarile prin ordin de plata sunt inregistrate zilnic, in fiecare zi lucratoare, fiind operate sumele evidentiate in extrasele de cont in ziua anterioara
  • Arhivare  

Consilier Credite Micro (Vidra, Adunatii Copaceni, Mioveni)

Candidatul ideal:
  • studii superioare (de preferat domeniul economic)
  • cel putin 1 an experienta pe un post similar
  • experienta in domeniul financiar-bancar (constituie un avantaj)
Descrierea jobului:
  • promovarea produselor financiare ale Patria Credit, construirea si consolidarea brandului si reputatiei Patria Credit  in zona alocata
  • construirea unui portofoliu individual de clienti Afaceri Mici in zona alocata
  • prospectarea continua a zonei alocate prin vizite atat la clientii existenti prin mentinerea permanenta a unei legaturi stranse cu acestia
  • asistarea clientilor in completarea documentelor necesare accesarii produselor Patria Credit
  • verificarea documentatiei de creditare; colecteaza si transmite documentle fiind raspunzator de calitatea acestora; verifica copiile si vizeaza conform cu originalul

 Te asteptam sa ni te alaturi pentru o cariera de succes!
  • Poti sa faci acest lucru trimitand un CV actualizat si o scrisoare de intentie catre echipa de HR Patria Credit la:
    E-mail: hr@patriacredit.ro
    Fax: 021.222.11.38

  • Sau aplicand direct:
 
 
 
 
 
 


 

Aplicatiile vor fi analizate in stricta confidentialitate iar candidatii care se potrivesc cerintelor postului vor fi contactati pentru un interviu.
Va multumim si va asteptam sa raspundem impreuna la toate provocarile profesionale!
Echipa de Resurse Umane – Patria Credit.



background top