Cariere

Bine ai venit în secțiunea Cariere a Patria Credit!

La noi vei găsi un mediu de lucru dinamic și flexibil, te vom susține să te dezvolți și să crești profesional.

Mai multe detalii Solicită acest serviciu

Credem în oameni. Credem în performanță.

În Patria Credit oamenii sunt sinceri, deschiși, plini de energie și dornici să îmbunătățească lumea din convingere. Probabil cea mai specială calitate a noastră este că ne propunem să-i tratăm pe cei care ne trec pragul așa cum am vrea și noi să fim tratați. 

Dacă și tu vibrezi de energie și cauți o echipă care să te prețuiască și în care să poți acționa autonom te așteptăm să ni te alături!

Ne cautăm în permanență noi colegi/colege. Descoperă toate posturile disponibile și aplică acum!

Trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro

Ești avantajat dacă lucrezi sau ai lucrat în mediul rural și ai experiență în agricultură.

Căutăm Ofițer Control Credite

Ce ne dorim? Să întregim echipa din centrala București cu un coechipier implicat și pasionat, de studii superioare economice, sau agronomice finalizate cu licență. Dacă ai experiență în control credite PJ, consilier credite PJ, analist credite PJ e bine să știi că reprezintă un avantaj.

Care sunt așteptările noastre? Căutăm un jucător implicat de echipă cu următoarele abilități:

  • capacitate de analiză și sinteză în evaluarea informațiilor
  • orientare către rezultat și către client;
  • capacitate de lucrul în echipă, responsabilitate și integritate
  • abilitatea de comunicare și proactivitate
  • capacitate de efort, autoanaliză, autocontrol
  • capacitatea de a găsi soluții eficiente pentru eliminarea neajunsurilor sau pentru perfecționarea activităților
  • capacitate de înțelegere și implicare în situații de criză
  • adaptabilitate la situații specifice apărute în activitate
  • reputație impecabilă conform recomandărilor primite de la locurile de muncă anterioare
  • cunoștințe de MsOffice (Word, Excel) - nivel intermediar
  • disponibilitate la deplasare pe teren

Care sunt responsabilitățile tale?

  • Vei verifica procesul de analiză al clienților de către consilierii de credit, conform procedurilor în vigoare, inclusiv prin vizitarea clienților cu credite in derulare
  • Vei monitoriza și controla cu privire la: îndeplinirea condițiilor de la aprobare sau a condițiilor pe parcursul creditului; vei utiliza fondurile conform destinației aprobate
  • Vei verifica procesul de aprobare, conform fluxului de lucru în vigoare
  • Vei identifica deficiențele de proceduri și propune măsuri de corectare
  • Vei contribui la elaborarea de norme și proceduri de lucru pentru acordarea sau controlul creditelor
  • Vei identifica și raporta evenimentele generatoare de risc operațional și reputațional conform reglementărilor interne specifice și a tranzacțiilor suspecte

Care sunt avantajele tale?

  • Se asigură training şi perspective de dezvoltare a carierei în domeniul financiar-bancar

  • Pachet salarial atractiv (include salariu fix şi variabil în funcţie de performanţă, maşină, telefon şi laptop de serviciu)

  • Posibilitatea de dezvoltare a carierei ca parte a unei echipe entuziaste de profesionişti

Interesat de această oportunitate? Trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro

Căutăm Şef Agenţie Băleni, Târgovişte

Ce ne dorim? Să întregim echipa unităţii din Băleni, Târgovişte, cu un coechipier implicat și pasionat, cu experiență în domeniul serviciilor financiare pe o poziție relevantă: şef de agenţie.

Care sunt așteptările noastre? Căutăm un jucător implicat de echipă cu următoarele abilități:

  • Bune abilităţi de comunicare şi negociere
  • Abilităţi organizatorice
  • Permis conducere categoria B
  • Disponibilitate şi pentru muncă de teren
  • Reprezintă un avantaj experienţa anterioară de consilier credite agricole

Care sunt responsabilitățile tale?

  • Coordonarea activităţii agenţiei în ceea ce priveşte organizarea tuturor activităţilor de vânzări credite şi întocmirea de dosare de credite, îndeosebi pentru finanţarea producătorilor agricoli

  • Coordonarea activităţilor administrative şi de personal şi a tuturor operaţiunilor agenţiei

  • Menţinerea şi dezvoltarea portofoliul de clienţi Agricultori şi Afaceri Mici din zona alocată

  • Prospectarea continuă a zonei alocate prin vizite atât la clienţii existenţi cât şi la potenţiali clienţi

  • Gestionarea şi monitorizarea portofoliului de client ai agenţiei prin menţinerea permanentă a unei legături strânse cu aceştia.

Care sunt avantajele tale?

  • Se asigură training şi perspective de dezvoltare a carierei în domeniul financiar-bancar

  • Pachet salarial atractiv (include salariu fix şi variabil în funcţie de performanţă, maşină, telefon şi laptop de serviciu)

  • Posibilitatea de dezvoltare a carierei ca parte a unei echipe entuziaste de profesionişti

Interesat de această oportunitate? Trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro

Căutăm Business Analyst

Ce ne dorim? Să întregim echipa din centrala București cu un coechipier implicat și pasionat, cu experiență în domeniul serviciilor financiare pe poziții relevante: project manager sau business analist.

Care sunt așteptările noastre? Căutăm un jucător implicat de echipă cu următoarele abilități:

  • Capacitate de efort, autocontrol și dezvoltare personală;
  • Capacitate de analiză și sinteză în evaluarea informațiilor pentru a găsi soluții eficiente de perfecționare a activităților;
  • Abilități de comunicare;
  • Spirit de echipă.
  • Reputație impecabilă conform recomandărilor primite de la locurile de muncă anterioare

Care sunt responsabilitățile tale?

  • Vei colabora în permanentă cu furnizorii de resurse hardware și vei oferi mentenanța software pentru asigurarea funcționarii sistemelor IT în parametrii optimi;
  • Vei traduce cerințele de business în livrabile de proiect specific pentru furnizorii de soluții software și hardware;
  • Vei identifica opțiunile pentru soluții potențiale atât din punct de vedere tehnic, cât și de business;
  • Vei menține legătura cu utilizatorii finali pentru a asigura compatibilitatea tehnică și satisfacerea utilizatorului;
  • Vei gestiona proiectele care îți sunt atribuite, cu respectarea scopului, calității, timpului alocat şi costurilor, în vederea livrării cerinţelor specificate;
  • Vei actualiza procedurile, manualele și documentațiile specifice sistemelor IT din cadrul instituției.

Ai nevoie de experiență și pregătire specială? Sunt necesare cunostințe avansate de utilizare a aplicațiilor Ms Office. Îți vom mai solicita și experiență în utilizarea și testarea aplicațiilor informatice, precum și experiență în înțelegerea și interpretarea proceselor de business, formalizate prin specificații și diagrame de business. 

Care sunt avantajele tale?

  • Vei primi laptop și telefon de serviciu;
  • Beneficiezi de abonament de servicii medicale;
  • Salariu este corelat cu pregatirea și experiența profesională;
  • Beneficiezi de tichete de masă.

Interesat de această oportunitate? Trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro

Căutăm Ofițer Analiză și Dezvoltare Credite Micro

  • Ce ne dorim? Să întregim echipa din centrala București cu un coechipier implicat și pasionat, de studii superioare economice, sau agronomice finalizate cu licență. Dacă ai și cunoștințele de contabilitate, este important să știi că acestea te vor aduce în avantaj.
  • Care sunt așteptările noastre? Căutăm un jucător implicat de echipă cu următoarele abilități:
    • capacitate de analiză și sinteză în evaluarea informațiilor
    • capacitate de efort, autoanaliză, autocontrol
    • capacitatea de a găsi soluții eficiente pentru eliminarea neajunsurilor sau pentru perfecționarea activităților
    • capacitate de înțelegere și implicare în situații de criză
    • adaptabilitate la situații specifice apărute în activitate
    • reputație impecabilă conform recomandărilor primite de la locurile de muncă anterioare
  • Care sunt responsabilitățile tale?
    • Vei analiza solicitările de creditare/de modificare a condițiilor existente pentru creditele în derulare, în vederea identificării și evaluării riscului de credit aferent tranzacțiilor de credit/modificarilor propuse, cu respectarea tuturor reglementărilor interne, precum și a legislației în vigoare
    • Vei emite opinii de risc cu privire la riscurile generate de tranzacțiile de credit, cu formularea de  recomandări/propuneri de condiții suplimentare privind tranzacțiile analizate în vederea diminuării riscurilor identificate
    • Vei emite opinii de risc cu privire la propunerile de restructurare a expunerilor și vei face recomandări/propuneri de condiții suplimentare privind tranzacțiile analizate în vederea diminuării riscurilor identificate în cadrul restructurărilor
    • Vei fi membru al subcomitetelor de credite, conform Politicii de creditare si deciziei membrilor Comitetului de Conducere
    • Vei evalua din punct de vedere al riscului de credit propunerile referitoare la modificarea sau dezvoltarea unor noi produse/sisteme/fluxuri legate de activitatea de creditare persoane juridice
    • Vei participa la dezvoltarea și îmbunătățirea produselor de creditare și a sistemelor specifice activității de creditare.
  • Ai nevoie de experiență? Experiența ca analist persoane juridice, în special pe zona de credite agricole, în bancă sau IFN reprezintă un plus.
  • Care sunt avantajele tale?
    • Vei face parte dintr-o echipă dinamică și prietenoasă
    • Apreciem spiritul antreprenorial, deci ideile tale vor fi apreciate și astfel îți vom acorda posibilitatea de a le pune în practică
    • Vei găsi perspective de dezvoltare a carierei în domeniul financiar-bancar
    • Pachet atractiv salarial

Interesat de această oportunitate? Trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro

Căutăm Consilier de Credite

  • Angajăm colegi noi în județele: Constanța, Arad, Botoșani, Buzău și Timișoara
  • Ce căutăm? Noi colegi energici și entuziaști care să ne ajute la promovarea produselor financiare ale instituției, construirea și consolidarea brandului și reputației Patria Credit IFN, parte a grupului PATRIA BANK
  • Care sunt așteptările și responsabilitățile?
    • În principal ne dorim să completezi echipa PatriaCredit prin construirea unui portofoliu individual de clienți (agricultori si afaceri mici) din zona alocată
    • Prospectarea continuă a zonei alocate prin vizite atât la clienții existenți cât și la potențialii clienți
    • Gestionarea și monitorizarea portofoliului individual de clienți prin menținerea permanentă a unei legături strânse cu aceștia
    • Asistarea clienților în completarea documentelor necesare accesării de produse financiare
    • Verificarea documentației de creditare
  • Ai nevoie de experiență? Nu este necesară experiența în domeniu, însă aceasta poate constitui un avantaj.
  • Care sunt avantajele tale?
    • Vei face parte dintr-o echipă dinamică și prietenoasă
    • Te vom învăța lucruri noi prin training-urile pe care ți le vom pune la dispoziție
    • Vei găsi perspective de dezvoltare a carierei în domeniul financiar-bancar
    • Pachet atractiv salarial

Interesat de această oportunitate? Trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro

Căutăm colaboratori, agenți de vânzări directe și brokeri credite

Ești super eroul pe care îl căutăm dacă:

  • Să comunici este a doua ta natură; iar prima este să vinzi și să negociezi
  • Ai libertate de mișcare și deschidere pentru a călători
  • Tu vezi oportunități unde ceilalți văd probleme