Bine ai venit în secțiunea Cariere a Patria Credit.
La noi vei găsi un mediu de lucru dinamic și flexibil, te vom susține să te dezvolți și să crești profesional!
În Patria Credit oamenii sunt sinceri, deschiși, plini de energie și dornici să îmbunătățească lumea din convingere. Probabil cea mai specială calitate a noastră este că ne propunem să-i tratăm pe cei care ne trec pragul așa cum am vrea și noi să fim tratați.
Dacă și tu vibrezi de energie și cauți o echipă care să te prețuiască și în care să poți acționa autonom te așteptăm să ni te alături!
Ne cautăm în permanență noi colegi/colege. Descoperă toate posturile disponibile și aplică acum!
Trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro prin completarea formularelor de mai jos.
Ești avantajat dacă lucrezi sau ai lucrat în mediul rural și ai experiență în agricultură.
Angajam consilieri de credite agro ferme mici sau microintreprinderi in localitatile: Resita, Suceava, Timisoara, Baleni, Vidra, Botosani, Bucuresti.
Studiaza descrierea de mai jos, aplica si poti deveni noul nostru Consilier de Credite!
Rolul principal presupune promovarea produselor financiare ale institutiei, asistarea clientilor si mentinerea relatiei cu acestia, construirea si consolidarea brandului si a reputatiei Patria Credit IFN, parte a grupului PATRIA BANK, in zona alocata agentiei.
RESPONSABILITATI:
- Construirea unui portofoliu individual de clienti Agricultori si Afaceri Mici din zona alocata, prin mentinerea constanta a unei relatii directe cu piata in care activeaza si cu persoanele cu care interactioneaza
- Prospectarea continua a zonei alocate prin vizite atat la clientii existenti cat si la potentiali clienti
-Comunicarea cu toate persoanele implicate in procesul de creditare, pentru a promova cele mai eficiente solutii aplicate in aria sa de actiune
- Gestionarea si monitorizarea portofoliului individual de clienti prin mentinerea permanenta a unei legaturi stranse cu acestia
- Asistarea clientilor in completarea documentelor necesare accesarii de produse financiare
- Verificarea documentatiei de creditare
- Indeplinirea intregului flux operational din cadrul procesului de acordare si monitorizare a creditelor
ALTE DETALII
Daca ai raspuns afirmativ si esti din Suceava, Resita, Bucuresti sau Timisoara hai sa bifam potrivirea ta cu postul!
Studiaza descrierea de mai jos, aplica si poti deveni noul nostru Sef de Agentie!
Rolul principal este promovarea produselor financiare ale institutiei, construirea si consolidarea brandului si reputatiei Patria Credit IFN, parte a grupului PATRIA BANK, in zona alocata agentiei.
RESPONSABILITATI:
- Coordonarea activitatii agentiei in ceea ce priveste organizarea tuturor activitatilor de vanzari credite
- Construirea unui portofoliu individual de clienti Agricultori si Afaceri Mici din zona alocata, prin mentinerea constanta a unei relatii directe cu piata in care activeaza si cu persoanele cu care interactioneaza
- Prospectarea continua a zonei alocate prin vizite atat la clientii existenti cat si la potentiali clienti
-Comunica cu toate persoanele implicate in procesul de creditare, pentru a promova cele mai eficiente solutii aplicate in aria sa de actiune
- Gestionarea si monitorizarea portofoliului individual de clienti prin mentinerea permanenta a unei legaturi stranse cu acestia
- Asistarea clientilor in completarea documentelor necesare accesarii de produse financiare
- Indeplinirea fluxului operational din cadrul procesului de acordare si monitorizare a creditelor
- Coordonarea activitatilor administrative si de personal si a tuturor operatiunilor agentiei
ALTE DETALII:
Responsabilitati principale:
- Elaborarea strategiei de risc si a profilului de risc al Institutiei
- Elaborarea si actualizarea periodica a Procedurilor specifice ariei privind administrarea riscurilor
- Elaborarea si actualizarea periodica a procedurii de provizioane IFRS 9, rularea lunara a procesului de provizioane si estimarea in cadrul lunii a provizioanelor IFRS 9
- Intocmirea rapoartelor trimestriale pentru Comitetul de Administare a Riscurilor in ceea ce privesc riscurile semnificative
- Colaboreaza cu departamentele Financiar Contabilitate si Operatiuni in vederea efectuarii de reconcilieri si asigurarea controalelor interne
- Intocmirea raportarilor periodice catre Comitetul de administrare a Riscurilor si Consiliul de Administratie conform cerintelor Regulamentului 20 /2009
- Intocmirea raportarilor necesare consolidarii la nivel de grup
- Colaborarea cu departamentul de Aprobare Credite si Departamentul de Colectare Creante in vederea elaborarii Politicii de Creditare si Respectiv procedurii de colectare si executare
- Asigurarea interfetei cu auditorul intern / auditorul extern si organul de supraveghere si reglementare in ceea ce priveste zona de administrare a riscurilor
Profilul candidatului:
- Studii superioare, finalizate cu licenta, preferabil profil economic
- Experienta in banci sau institutii financiare nebancare in zona de risc management minim 2 ani
- Cunostiinte minim de nivel mediu Excel si PowerPoint
- Cunostiinte IFRS 9 privind determinarea stage-urilor si constituierea de provizioane
- Experinta in realizarea de analize de calitate a portofoliului si luarea de decizii de creditare in raport cu evolutiile de portofoliu
- Experinta in lucrul cu auditorul extern si entitatea de Supraveghere si Reglementare constituie un avantaj
- Experinta in realizarea raportarilor periodice pe partea de risc in conformitatea cu prevederile Regulamentului 20/ 2009
Abilitati si caracteristici personale: