Cariere

Bine ai venit în secțiunea Cariere a Patria Credit!

La noi vei găsi un mediu de lucru dinamic și flexibil, te vom susține să te dezvolți și să crești profesional.

Mai multe detalii Solicită acest serviciu

Credem în oameni. Credem în performanță.

În Patria Credit oamenii sunt sinceri, deschiși, plini de energie și dornici să îmbunătățească lumea din convingere. Probabil cea mai specială calitate a noastră este că ne propunem să-i tratăm pe cei care ne trec pragul așa cum am vrea și noi să fim tratați. 

Dacă și tu vibrezi de energie și cauți o echipă care să te prețuiască și în care să poți acționa autonom te așteptăm să ni te alături!

Ne cautăm în permanență noi colegi/colege. Descoperă toate posturile disponibile și aplică acum!

Trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro

Ești avantajat dacă lucrezi sau ai lucrat în mediul rural și ai experiență în agricultură.

Coordonator Departament Aprobare si Control

  • Angajăm un coleg nou în: București (sediul central)
  • Ce căutăm? Un coleg sau colegă energică și implicată care va:
    • răspunde pentru derularea corespunzătoare a procesului de creditare – analiză, aprobare, pentru toate produsele de credit din portofoliu: credite pentru ferme agro și afaceri mici rurale
    • analiza documentația transmisă de unitățile teritoriale din punct de vedere al riscurilor de credit și va formula propunerile de creditare conform normelor și competențelor
    • analiza riscul în procesul de creditare
    • aproba dosarele de credit conform procedurilor interne și limitelor de competență acordate
    • colabora cu unitățile teritoriale și îndruma colegii din departamentele de vânzări în activitatea de creditare, respectiv identificarea riscurilor de credit
    • coordona activitatea departamentului în ceea ce privesc dezvoltarea competențelor profesionale, alocarea dosarelor, aprobarea la nivel superior a solicitărilor, colaborarea cu managementul instituției
    • contribui la elaborarea de regulamente privind asumarea de riscuri, armonizarea reglementărilor interne și elaborarea de reglementări privind asumarea riscurilor, în special pentru clienții cu domeniu principal de activitate agricultură și afaceri mici rurale
    • întocmi diverse raportări specifice privind analiza și monitorizarea volumului și numărului de aprobări zilnice de dosare de credit, a îndeplinirii condițiilor de aprobare etc.
  • Care sunt așteptările?
    • studii superioare economice finalizate
    • orientare către rezultat; orientare catre client; lucrul in echipa, responsabilitate si integritate, comunicare, proactivitate, capacitatea de asumare a riscurilor
    • cunostinte limba engleza - nivel intermediar
    • cunostinte de MsOffice (Word, Excel)- nivel intermediar
    • disponibilitate deplasare si carnet de conducere categoria B
  • Ai nevoie de experiență? 
    • Minim 2 ani experienta intr-o pozitie similara in domeniul financiar – bancar
  • Care sunt avantajele tale?
    • vei face parte dintr-o echipă dinamică și prietenoasă
    • te vom învăța lucruri noi prin training-urile pe care ți le vom pune la dispoziție
    • vei găsi perspective de dezvoltare a carierei în domeniul financiar-bancar
    • pachet salarial atractiv

Interesat de această oportunitate? Trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro

Consilier de credite pentru microferme și afaceri mici

  • Angajăm colegi noi în: Brașov, Târgu Jiu, Bacău, Drăgășani, Tulcea, Târgu Frumos
  • Ce căutăm? Noi colegi energici și entuziaști care să ne ajute la promovarea produselor financiare ale instituției, construirea și consolidarea brandului și reputației Patria Credit IFN, parte a grupului PATRIA BANK, în județul Olt
  • Care sunt așteptările și responsabilitățile?
    • În principal ne dorim să completezi echipa Patria Credit prin construirea unui portofoliu individual de clienți (agricultori si afaceri mici) din zona alocată
    • Prospectarea continuă a zonei alocate prin vizite atât la clienții existenți cât și la potențialii clienți
    • Gestionarea și monitorizarea portofoliului individual de clienți prin menținerea permanentă a unei legături strânse cu aceștia
    • Asistarea clienților în completarea documentelor necesare accesării de produse financiare
    • Verificarea documentației de creditare
  • Ai nevoie de experiență? Nu este necesară experiența în domeniu, însă aceasta poate constitui un avantaj.
  • Care sunt avantajele tale?
    • Vei face parte dintr-o echipă dinamică și prietenoasă
    • Te vom învăța lucruri noi prin training-urile pe care ți le vom pune la dispoziție
    • Vei găsi perspective de dezvoltare a carierei în domeniul financiar-bancar
    • Pachet salarial atractiv

Interesat de această oportunitate? Trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro

 

Vei găsi codul creditului în “Scrisoarea de plată” primită primită la acordarea creditului sau pe cardul de plată primit acasă. Codul este un număr compus din 18 cifre.

Ghidul de plată cu cardul

Introdu suma de plată în LEI


Îți recomandăm să plătești întreaga valoare a ratei lunare.

În măsura în care dorești să faci plăți multiple, poți reveni pentru plată.