Cariere

Bine ai venit în secțiunea Cariere a Patria Credit!

La noi vei găsi un mediu de lucru dinamic și flexibil, te vom susține să te dezvolți și să crești profesional.

Mai multe detalii Solicită acest serviciu

Credem în oameni. Credem în performanță.

În Patria Credit oamenii sunt sinceri, deschiși, plini de energie și dornici să îmbunătățească lumea din convingere. Probabil cea mai specială calitate a noastră este că ne propunem să-i tratăm pe cei care ne trec pragul așa cum am vrea și noi să fim tratați. 

Dacă și tu vibrezi de energie și cauți o echipă care să te prețuiască și în care să poți acționa autonom te așteptăm să ni te alături!

Ne cautăm în permanență noi colegi/colege. Descoperă toate posturile disponibile și aplică acum!

Trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro

Ești avantajat dacă lucrezi sau ai lucrat în mediul rural și ai experiență în agricultură.

Administrator credite 

Angajăm coleg nou în: București, perioadă nedeterminată

Ce ne dorim?

Să întregim echipa de administratori credite de la sediul central București cu un coechipier implicat și pasionat, de preferat cu studii superioare economice. Dacă ai și cunoștințe de contabilitate este important să știi că acestea te vor aduce în avantaj.

Care sunt așteptările noastre?

Căutăm un jucător cu spirit de echipă, cu următoarele calități:

  • capacitate de analiză și sinteză în evaluarea informațiilor
  • capacitate de efort, autoanaliză, autocontrol
  • capacitatea de a găsi soluții eficiente pentru eliminarea neajunsurilor sau pentru perfecționarea activităților

Care sunt responsabilitățile tale?

  • Întocmești contractele de credit, conform procedurilor în vigoare
  • Verifici documentele necesare acordării și disbursării creditului
  • Efectuezi în sistem operațiunile legate de disbursarea creditelor, înregistrare garanțiilor și polițele de asigurare aferente
  • Monitorizezi pe bază de rapoarte specifice centralizatoare: polițele de asigurare, condițiile contractuale etc.
  • Verifici și arhivezi dosarele de credit post disbursare
  • Înregistrezi încasările aferente ratelor de credit conform extraselor bancare și imporți fișierele de plăți primite de la parteneri
  • Efectuezi operațiuni specifice de administrare a creditelor conform instrucțiunilor de lucru: rambursări anticipate,restructurări credite, novații, diverse modificări contractuale etc.
  • Acorzi support agențiilor din teritoriu pentru desfășurarea în condiții optime a operațiunilor

Ai nevoie de experiență?

Experiența ca administrator de credite persoane juridice, în special pe zona de credite agricole sau micro, în bancă sau IFN reprezintă un plus, însă te încurajăm să ne trimiți CV-ul tău chiar fără experiență dacă îți dorești să lucrezi în acest domeniu.

Care sunt avantajele tale?

Vei face parte dintr-o echipă dinamică și prietenoasă.

Apreciem spiritul antreprenorial, deci ideile tale vor fi apreciate și astfel îți vom acorda posibilitatea de a le pune în practică.

Vei găsi perspective de dezvoltare a carierei în domeniul financiar-bancar.

Interesat de această oportunitate? Trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro

Economist contabilitate IFRS

Angajăm coleg nou în: București, perioadă nedeterminată

Care sunt responsabilitățile tale?

  • Vei participa la întocmirea situațiilor financiare conform standardelor IFRS;
  • Vei asigura suport în relația cu auditorii, BNR și alte autorități;
  • Vei întocmi monografii contabile pentru reflectarea în contabilitate a tuturor operaţiunilor;
  • Vei elabora norme, proceduri prin care se stabileşte modul de organizare şi înregistrare în contabilitate;
  • Vei analiza cheltuielile şi veniturie înregistrate de societate;
  • Vei asigura respectarea tuturor dispoziţiilor fiscale relevante activităţii de creditare, precum şi a celor referitoare la activitatea administrativă a societății;
  • Vei participa la verificările lunare, trimestriale și anuale ale balanței de verificare, inclusiv inventarierea patrimoniului;
  • Vei participa în procesul de bugetare anuală și vei urmări execuția bugetară pe categorii de chetuieli în raportările interne

Care sunt așteptările noastre?

  • Să fii absolvent de facultate cu profil economic
  • Studiile aprofundate în domeniul financiar - contabil constituie un avantaj;
  • Experiență relevantă în domeniul financiar - contabilitate de minim 5 ani (bancă sau IFN);
  • Cunoștințe foarte bune de contabilitate, fiscalitate, legislația aplicabilă în domeniul financiar;
  • Cunoașterea standardelor de contabilitate IFRS pentru domeniul financiar;
  • Cunoștințe avansate de operare pe calculator (MS Office)
  • Capacitate de analiză, luare a deciziilor și lucru în condiții de stres.

Interesat de această oportunitate? Trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro

Consilier de credite pentru microferme și afaceri mici

Angajăm colegi noi în: Vidra, Brașov, Drăgășani, Tulcea, Botoșani

  • Ce căutăm? Noi colegi energici și entuziaști care să ne ajute la promovarea produselor financiare ale instituției, construirea și consolidarea brandului și reputației Patria Credit IFN, parte a grupului PATRIA BANK

  • Care sunt așteptările și responsabilitățile?
    • În principal ne dorim să completezi echipa Patria Credit prin construirea unui portofoliu individual de clienți (agricultori si afaceri mici) din zona alocată
    • Prospectarea continuă a zonei alocate prin vizite atât la clienții existenți cât și la potențialii clienți
    • Gestionarea și monitorizarea portofoliului individual de clienți prin menținerea permanentă a unei legături strânse cu aceștia
    • Asistarea clienților în completarea documentelor necesare accesării de produse financiare
    • Verificarea documentației de creditare
  • Ai nevoie de experiență? Nu este necesară experiența în domeniu, însă aceasta poate constitui un avantaj.
  • Care sunt avantajele tale?
    • Vei face parte dintr-o echipă dinamică, stabilă și prietenoasă
    • Te vom învăța lucruri noi prin training-urile pe care ți le vom pune la dispoziție
    • Vei găsi perspective de dezvoltare a carierei în domeniul financiar-bancar
    • Pachet salarial atractiv

Dacă ești gata de treabă, hotărât să înveți și să ajuți micii antreprenori să crească trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro 

DIGITAL PROJECT MANAGER

(English language is mandatory)

Vacancy Description:

  • Patria Credit is looking for a digital project manager to take the leadership on these 2 projects: loan management system upgrade and data valorization. 
  • The project manager's main objective will be to complete successfully the implementations of these projects and to maximize the impact of rolled-out technologies on Patria Credit’s efficiency and overall results.
  • This project manager would work in close collaboration with the top management and the operational teams of Patria Credit, with the consulting team currently supporting the organization in its digital transformation, and with the software providers to be selected.

Job Duties and Responsibilities:

  1. Manage from A to Z Loan Management system implementation project
    • Get familiar with selected solutions and implementation plan
    • Review and continuously update the implementation plan
    • Organize the project management team
    • Monitor the completion of tasks for system implementation
    • Monitor and control work of software provider
    • Support solving of technical, operational and management issues occurring through implementation process
    • Manage key stages of implementation including:
      • Initial assessment by software company
      • Configuration of system
      • Migration of data
      • Testing and Piloting
      • Team training
      • Go-Live
    • Organize team and systems which would support software usage after implementation is completed.
    • Help take decision maximizing impact of the system upgrade on Patria Credit’s performance
  2. Manage all projects of Data Valorization
    • Get familiar with selected partners, proposed technologies and plans
    • Review and continuously update data valorization project plans
    • Monitor and control work of data management partners
    • Ensure best synergies and technical coordination between data valorization and loan management software upgrade projects
    • Organize the training of the team on the new tools
    • Take over the daily support and maintenance of data valorization systems after completion of implementation
    • Maximize the impact of the project on Patria Credit efficiency and performance
    • Proactively suggests next steps of digital upgrades to implement at Patria Credit

Job Requirements and Qualifications:

  • 3+ years of experience in digital project management
  • Minimum Upper intermediate english level
  • Experience with financial technologies
  • Experience in data management projects
  • Experience with BI Tools and reporting systems
  • Experience with relational Databases
  • Analytical mind
  • Ability to multitask
  • Good communication skills and easy going
  • Good leadership and team management skills
  • Motivated and ambitious
  • Background in science related topic or project management
  • Allowed legally to work in Romania
  • Full-Time position

We Offer:

  • Decent and timely salary
  • Stable work schedule (Mon-Fri, 09-00 to 18-00)
  • Flexible work location between home office and company’s head office in Bucharest
  • Official employment and social guarantees
  • Opportunity to boost your career to a position of manager for a leading financial organization 
  • Professional Development

Interested in this job opportunity? Please send your CV in english at Etienne MOTTET - etienne@advisionfinance.nl  and Diana Cazacu (ADV) - diana@advisionfinance.nl

Coordonator Departament Aprobare si Control

  • Angajăm un coleg nou în: București (sediul central)
  • Ce căutăm? Un coleg sau colegă energică și implicată care va:
    • răspunde pentru derularea corespunzătoare a procesului de creditare – analiză, aprobare, pentru toate produsele de credit din portofoliu: credite pentru ferme agro și afaceri mici rurale
    • analiza documentația transmisă de unitățile teritoriale din punct de vedere al riscurilor de credit și va formula propunerile de creditare conform normelor și competențelor
    • analiza riscul în procesul de creditare
    • aproba dosarele de credit conform procedurilor interne și limitelor de competență acordate
    • colabora cu unitățile teritoriale și îndruma colegii din departamentele de vânzări în activitatea de creditare, respectiv identificarea riscurilor de credit
    • coordona activitatea departamentului în ceea ce privesc dezvoltarea competențelor profesionale, alocarea dosarelor, aprobarea la nivel superior a solicitărilor, colaborarea cu managementul instituției
    • contribui la elaborarea de regulamente privind asumarea de riscuri, armonizarea reglementărilor interne și elaborarea de reglementări privind asumarea riscurilor, în special pentru clienții cu domeniu principal de activitate agricultură și afaceri mici rurale
    • întocmi diverse raportări specifice privind analiza și monitorizarea volumului și numărului de aprobări zilnice de dosare de credit, a îndeplinirii condițiilor de aprobare etc.
  • Care sunt așteptările?
    • studii superioare economice finalizate
    • orientare către rezultat; orientare catre client; lucrul in echipa, responsabilitate si integritate, comunicare, proactivitate, capacitatea de asumare a riscurilor
    • cunostinte limba engleza - nivel intermediar
    • cunostinte de MsOffice (Word, Excel)- nivel intermediar
    • disponibilitate deplasare si carnet de conducere categoria B
  • Ai nevoie de experiență? 
    • Minim 2 ani experienta intr-o pozitie similara in domeniul financiar – bancar
  • Care sunt avantajele tale?
    • vei face parte dintr-o echipă dinamică și prietenoasă
    • te vom învăța lucruri noi prin training-urile pe care ți le vom pune la dispoziție
    • vei găsi perspective de dezvoltare a carierei în domeniul financiar-bancar
    • pachet salarial atractiv

Interesat de această oportunitate? Trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro

 

Vei găsi codul creditului în “Scrisoarea de plată” primită primită la acordarea creditului sau pe cardul de plată primit acasă. Codul este un număr compus din 18 cifre.

Ghidul de plată cu cardul

Introdu suma de plată în LEI


Îți recomandăm să plătești întreaga valoare a ratei lunare.

În măsura în care dorești să faci plăți multiple, poți reveni pentru plată.