Cariere

Bine ai venit în secțiunea Cariere a Patria Credit!

La noi vei găsi un mediu de lucru dinamic și flexibil, te vom susține să te dezvolți și să crești profesional.

Mai multe detalii Solicită acest serviciu

Credem în oameni. Credem în performanță.

În Patria Credit oamenii sunt sinceri, deschiși, plini de energie și dornici să îmbunătățească lumea din convingere. Probabil cea mai specială calitate a noastră este că ne propunem să-i tratăm pe cei care ne trec pragul așa cum am vrea și noi să fim tratați. 

Dacă și tu vibrezi de energie și cauți o echipă care să te prețuiască și în care să poți acționa autonom te așteptăm să ni te alături!

Ne cautăm în permanență noi colegi/colege. Descoperă toate posturile disponibile și aplică acum!

Trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro

Ești avantajat dacă lucrezi sau ai lucrat în mediul rural și ai experiență în agricultură.

DIRECTOR AGENȚIE PATRIA CREDIT TULCEA

În calitate de Manager Unitate Tulcea te vei alătura unei echipe dinamice și vei avea acces la resurse de învățare și dezvoltare locale și internaționale, Patria Credit fiind membru de seamă în cadrul celor mai importante rețele de microfinanțare la nivel european – European Microfinance Network și Microfinance Center. De asemenea, recunoașterea Patria Credit la nivel european este confirmată și de certificarea obținută de la Codul European de Bună Conduită, pentru calitatea și impactul microfinanțării realizate în România.

Dacă ești gata de treabă, hotărât și cu simțul umorului, și ai bune conexiuni pe piața de agro locală - fermieri mici, echipa noastră te așteaptă! Cei mai mulți suntem aici de ani buni și lucrăm bine împreună!

  • Ce îți oferă poziția de Manager Unitate:
    • Acces la o poziție de management și coordonare a întregii activități Patria Credit din zona Tulcea și împrejurimi
    • Vei deveni specialist în finanțarea activităților agricole și a afacerilor mici
    • Poți deveni lider de opinie și dezvolta o rețea de netwoking de calitate la nivel local
    • Rolul principal constă în promovarea produselor financiare ale instituției, construirea și consolidarea brandului și reputației Patria Credit IFN, parte a grupului PATRIA BANK, pe raza județului Tulcea și împrejurimi.
  • Responsabilități:
    • Coordonarea activității agenției în ceea ce privește organizarea tuturor activităților de vânzări credite întocmire dosare credite îndeosebi pentru finanțarea producătorilor agricoli dar și afacerilor mici
    • Coordonarea activităților administrative și de personal și a tuturor operațiunilor agenției
    • Menținerea și dezvoltarea portofoliul de clienți Agricultori și Afaceri Mici din zona alocată
    • Prospectarea continuă a zonei alocate prin vizite atât la clienții existenți cât și la potențiali clienți
    • Gestionarea și monitorizarea portofoliului de clienți ai agenției prin menținerea permanentă a unei legături strânse cu aceștia
  • Cerințe:
    • Bune abilități de comunicare și negociere
    • Abilități organizatorice
    • Permis conducere categoria B
    • Disponibilitate pentru munca de teren
    • Reprezintă un avantaj experiența anterioară de consilier credite agricole
  • Oferim:
    • Training și perspective de dezvoltare a carierei în domeniul financiar-bancar
    • Pachet salarial atractiv (include salariu fix și variabil în funcție de performanță, mașină, telefon și laptop de serviciu)
    • Posibilitatea de dezvoltare a carierei ca parte a unei echipe entuziaste de profesioniști

Interesat de această oportunitate? Trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro

Coordonator Departament Aprobare si Control

  • Angajăm un coleg nou în: București (sediul central)
  • Ce căutăm? Un coleg sau colegă energică și implicată care va:
    • răspunde pentru derularea corespunzătoare a procesului de creditare – analiză, aprobare, pentru toate produsele de credit din portofoliu: credite pentru ferme agro și afaceri mici rurale
    • analiza documentația transmisă de unitățile teritoriale din punct de vedere al riscurilor de credit și va formula propunerile de creditare conform normelor și competențelor
    • analiza riscul în procesul de creditare
    • aproba dosarele de credit conform procedurilor interne și limitelor de competență acordate
    • colabora cu unitățile teritoriale și îndruma colegii din departamentele de vânzări în activitatea de creditare, respectiv identificarea riscurilor de credit
    • coordona activitatea departamentului în ceea ce privesc dezvoltarea competențelor profesionale, alocarea dosarelor, aprobarea la nivel superior a solicitărilor, colaborarea cu managementul instituției
    • contribui la elaborarea de regulamente privind asumarea de riscuri, armonizarea reglementărilor interne și elaborarea de reglementări privind asumarea riscurilor, în special pentru clienții cu domeniu principal de activitate agricultură și afaceri mici rurale
    • întocmi diverse raportări specifice privind analiza și monitorizarea volumului și numărului de aprobări zilnice de dosare de credit, a îndeplinirii condițiilor de aprobare etc.
  • Care sunt așteptările?
    • studii superioare economice finalizate
    • orientare către rezultat; orientare catre client; lucrul in echipa, responsabilitate si integritate, comunicare, proactivitate, capacitatea de asumare a riscurilor
    • cunostinte limba engleza - nivel intermediar
    • cunostinte de MsOffice (Word, Excel)- nivel intermediar
    • disponibilitate deplasare si carnet de conducere categoria B
  • Ai nevoie de experiență? 
    • Minim 2 ani experienta intr-o pozitie similara in domeniul financiar – bancar
  • Care sunt avantajele tale?
    • vei face parte dintr-o echipă dinamică și prietenoasă
    • te vom învăța lucruri noi prin training-urile pe care ți le vom pune la dispoziție
    • vei găsi perspective de dezvoltare a carierei în domeniul financiar-bancar
    • pachet salarial atractiv

Interesat de această oportunitate? Trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro

Consilier de credite pentru microferme și afaceri mici

  • Angajăm colegi noi în: Brașov, Târgu Jiu, Bacău, Drăgășani, Tulcea, Târgu Frumos
  • Ce căutăm? Noi colegi energici și entuziaști care să ne ajute la promovarea produselor financiare ale instituției, construirea și consolidarea brandului și reputației Patria Credit IFN, parte a grupului PATRIA BANK, în județul Olt
  • Care sunt așteptările și responsabilitățile?
    • În principal ne dorim să completezi echipa Patria Credit prin construirea unui portofoliu individual de clienți (agricultori si afaceri mici) din zona alocată
    • Prospectarea continuă a zonei alocate prin vizite atât la clienții existenți cât și la potențialii clienți
    • Gestionarea și monitorizarea portofoliului individual de clienți prin menținerea permanentă a unei legături strânse cu aceștia
    • Asistarea clienților în completarea documentelor necesare accesării de produse financiare
    • Verificarea documentației de creditare
  • Ai nevoie de experiență? Nu este necesară experiența în domeniu, însă aceasta poate constitui un avantaj.
  • Care sunt avantajele tale?
    • Vei face parte dintr-o echipă dinamică și prietenoasă
    • Te vom învăța lucruri noi prin training-urile pe care ți le vom pune la dispoziție
    • Vei găsi perspective de dezvoltare a carierei în domeniul financiar-bancar
    • Pachet salarial atractiv

Interesat de această oportunitate? Trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro

 

Vei găsi codul creditului în “Scrisoarea de plată” primită primită la acordarea creditului sau pe cardul de plată primit acasă. Codul este un număr compus din 18 cifre.

Ghidul de plată cu cardul

Introdu suma de plată în LEI


Îți recomandăm să plătești întreaga valoare a ratei lunare.

În măsura în care dorești să faci plăți multiple, poți reveni pentru plată.