Cariere

Bine ai venit în secțiunea Cariere a Patria Credit!

La noi vei găsi un mediu de lucru dinamic și flexibil, te vom susține să te dezvolți și să crești profesional.

Mai multe detalii Solicită acest serviciu

Credem în oameni. Credem în performanță.

În Patria Credit oamenii sunt sinceri, deschiși, plini de energie și dornici să îmbunătățească lumea din convingere. Probabil cea mai specială calitate a noastră este că ne propunem să-i tratăm pe cei care ne trec pragul așa cum am vrea și noi să fim tratați. 

Dacă și tu vibrezi de energie și cauți o echipă care să te prețuiască și în care să poți acționa autonom te așteptăm să ni te alături!

Ne cautăm în permanență noi colegi/colege. Descoperă toate posturile disponibile și aplică acum!

Trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro

Ești avantajat dacă lucrezi sau ai lucrat în mediul rural și ai experiență în agricultură.

Șef agenție

Căutăm colegi care să coordoneze activitatea agențiilor noastre în: Tulcea și Reșița

  • Ce căutăm? Noi colegi energici și entuziaști care să ne ajute să promovăm produselor financiare ale instituției, să construim și să consolidăm local brandul și reputația Patria Credit IFN, parte a grupului PATRIA BANK. Și cel mai important, împreună să fim alături de micii fermieri si antreprenorii locali pentru a-i ajuta să își gestioneze și să își crescă afacerea

  • Care sunt așteptările și responsabilitățile?
    • Coordonarea activității agenției în ceea ce privește activitatea de vânzări credite, aspectele administrative și de personal, precum și a operațiunilor agenției
    • Construirea unui portofoliu individual de clienți Agricultori și Afaceri Mici din zona alocată, prin menținerea constantă a unei relații directe cu piața în care activezi, cu actorii locali, cu fermierii și antreprenorii micilor afaceri
    • Prospectarea continuă a zonei alocate prin vizite la clienții existenți și la potențialii clienți
    • Vei comunica cu toate persoanele implicate în procesul de creditare și vei coordona toate operatiunile privind întregul flux operațional din cadrul procesului de acordare și monitorizare a creditelor 
    • Vei construi o relație apropiată cu toții clienții din portofoliu pentru a gestiona și monitoriza evoluția lor, a-i susține cu noi produse și servicii și a le oferi suport în dezvoltarea afacerii
    • Asistarea clienților în completarea documentelor necesare accesării de produse financiare
  • Ai nevoie de experiență? Studiile superioare și experiența în vânzări de credite sau asigurări pot constitui un avantaj
  • Care sunt avantajele tale?
    • Vei face parte dintr-o echipă dinamică, stabilă și prietenoasă
    • Te vom învăța lucruri noi prin training-urile pe care ți le vom pune la dispoziție
    • Vei avea perspective noi de dezvoltare a carierei în domeniul financiar-bancar
    • Pachet salarial motivant format din venit fix și parte variabilă legată de performanța lunară atinsă
    • Mașină, telefon și laptop de serviciu
  • Alte cerințe
    • Permis conducere categoria B
    • Disponibilitate pentru muncă de teren

Dacă ești gata de treabă, hotărât să înveți și să ajuți micii antreprenori să crească trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro 

Consilier de credite pentru microferme și afaceri mici

Angajăm colegi noi în: Buzău, Constanța, Fierbinți, Ploiești,  Vânju Mare (jud. Mehedinți), Vidra (jud. Ilfov), Zalău

  • Ce căutăm? Noi colegi energici și entuziaști care să ne ajute la promovarea produselor financiare ale instituției, construirea și consolidarea brandului și reputației Patria Credit IFN, parte a grupului PATRIA BANK

  • Care sunt așteptările și responsabilitățile?
    • În principal ne dorim să completezi echipa Patria Credit prin construirea unui portofoliu individual de clienți (agricultori si afaceri mici) din zona alocată
    • Prospectarea continuă a zonei alocate prin vizite atât la clienții existenți cât și la potențialii clienți
    • Vei comunica cu toate persoanele implicate în procesul de creditare și vei coordona toate operatiunile privind întregul flux operațional din cadrul procesului de acordare și monitorizare a creditelor 
    • Vei construi o relație apropiată cu toții clienții din portofoliu pentru a gestiona și monitoriza evoluția lor, a-i susține cu noi produse și servicii și a le oferi suport în dezvoltarea afacerii
    • Asistarea clienților în completarea documentelor necesare accesării de produse financiare
    • Verificarea documentației de creditare
  • Ai nevoie de experiență? Nu este necesară experiența în domeniu, însă aceasta poate constitui un avantaj.
  • Care sunt avantajele tale?
    • Vei face parte dintr-o echipă dinamică, stabilă și prietenoasă
    • Te vom învăța lucruri noi prin training-urile pe care ți le vom pune la dispoziție
    • Vei avea perspective noi de dezvoltare a carierei în domeniul financiar-bancar
    • Pachet salarial atractiv format din venit fix și parte variabilă legată de performanța lunară atinsă
  • Alte cerințe
    • Permis conducere categoria B
    • Disponibilitate pentru muncă de teren

Dacă ești gata de treabă, hotărât să înveți și să ajuți micii antreprenori să crească trimite CV-ul tău actualizat către echipa de HR Patria Credit la e-mail: office@patriacredit.ro